Thursday, June 25, 2009


pagi tadi pegi beli tulang nak simpan sebab next week ada rombongan dari Kl nak mampir.
so cadangnya nak masak kurma hitam jadi kena campur tulang sikit baru best. habis kemas
rumah pegi tolong kak mah kupas-kupas bawang mlm ni makan kat ruamh dialah. he he...
lepas jemput haziq dan solat zohor terus projek roti jala. buat sekilo.. berpeluh gua beb...
lama tak menjala memula tadi kekok gak. ni permintaan kak mah tulah dia nak jamu anak-anak
sedara dia. banyak tul dia masak mee sup, rojak ayam, roti jala dan kuah kari ada puding lagi.
bilalah giliran aku pulak ni nak buat gathering. ari tu dah buat kat umah kak yam then umah kak shida ni pulak umah kak mah lambat laun aku kena buat kat umah aku waaaaaaaaaaa......kat umahni pinggan 20 biji pun tak de. wakakaka.....gamba tu masa gathering kat rumah kak shida. tu lah dia jiran-jiran gua yang vouge gituuuu........

No comments: